ورود

ثبت نام

ورود

ثبت نام

خانه انیمیشن دانلود سریال باب اسفنجی دوبله فارسی

دانلود سریال باب اسفنجی دوبله فارسی

قسمت ها در حال اضافه شدن هستند(قسمت ششم اضافه شد)

باب اسفنجی ! شخصیت اصلی و محبوب سریال SpongeBob SquarePants می باشد که از سال ۱۹۹۹ تا به هم اکنون از شبکه Nickelodeon در حال پخش است . ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت‌ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات دیداری از قبیل نماهای نزدیک اشیا و احساسات چهره، استفاده از تصاویر واقعی، امکانات صوتی مانند بهره‌وری از تکه‌های موسیقایی و عمدتاً گفتارهای طولانی استفاده می‌کند. کارگردانی این فیلم را استافن هلنبرگ بر عهده دارد… هم اکنون با دوبله فارسی پارسیان مشهد دانلود کنید در تک دانلود توجه سری جدید باب اسفنجی می باشد یعنی2013-2016

در صورت ناراضی بودن صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود

دوبله پارسیان مشهد

نام انیمیشن : SpongeBob SquarePants – باب اسفنجی شلوار مکعبی

سال انتشار: ۱۹۹۹ – تا الان

مدت زمان: میانگین ۸ دقیقه

حجم :  هر قسمت حدقل50 مگابایت

کیفیت : HDعالی

(دوبله پارسیان مشهد)

معرفی کامل سریال :

شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی است. ماجرای داستان در شهر زیردریایی بیکینی باتم جریان دارد. او در یک فروشگاه تهیه مواد غذایی همبرگر سرخ کن است و به کار نسبتاً ساده و یکنواخت خود بسیار علاقه‌مند است. شخصیت باب اسفنجی با رفتارهای بدور از هرگونه آلایش کودکان کاملاً مطابقت دارد. در محیط کار و زندگی خود با یک اختاپوس که دارای شخصیتی خودخواه است و یک ستاره دریایی به نام پاتریک که عاری از هرگونه هوش و استعداد است تماس نزدیک دارد. تفریحات مورد علاقه‌ی باب اسفنجی شکار عروس دریایی و حباب بازی است. او در یک آناناس زندگی می‌کند.

 

پاتریک نزدیک‌‌ترین دوست باب اسفنجی است. او معمولا موجودی ابله به تصویر کشیده می‌شود اما گاهی جملاتی فرای انتظار در دیالوگ‌هایش بیان می‌کند. او شغل خاصی ندارد و زیر یک سنگ زندگی می‌کند. از تفریحات مورد علاقه‌ی پاتریک می‌توان به شکار عروس دریایی اشاره کرد. در بخشی از قسمت‌ها پاتریک علاوه بر بلاهت، موجودی کثیف به تصویر کشیده می‌شود.

 

بختاپوس شخصیتی بدخلق، خودخواه و خودبرتربین دارد. او صندوق‌دار رستوران است و هیچ علاقه‌ای به کارش ندارد. اختاپوس در زمان فراغت معمولا نقاشی می‌کشد و کلارینت می‌زند.

صاحب رستوران یک خرچنگ دریایی به نام آقای خرچنگ یا خرچنگ بداخلاق است که آزمند و عاشق پول و مال‌اندوزی است. او حاضر است برای پول بیشتر دست به هر کاری بزند. خرچنگ بداخلاق دختری با نام پرل دارد که یک نهنگ است.

 

از دیگر شخصیت‌های کارتون می‌توان از سندی (سنجاب ماده‌ی دانشمند که با استفاده از محفظه هوا در زیر آب زندگی کرده و در حال انجام تحقیقات خود است) و پلانکتون که می‌خواهد فرمول همبرگرهای آقای خرچنگ را بدزدد و همیشه نقشه‌هایی می‌کشد که شکست می‌خورد نام برد. لری میگو هم یک شخصیت با نقش کم در پویانمایی باب اسفنجی است که شخصیتی با تیپ ورزشکاری دارد. یکی دیگر از شخصیت‌های باب اسفنجی گری، حلزون باب اسفنجی است که حیوان خانگی او به شمار می‌رود. خانم پاف معلم مدرسه قایقرانی است. مرد پری‌دریایی و پسر صدفی دو ابرقهرمان کارتونی تلویزیونی و محبوب باب اسفنجی و پاتریک هستند.

 

نکاتی در مورد دوبله این سریال :

– این سریال با دوبله پارسیان مشهد می باشد .

در صورت ناراضی بودن صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود

جهت حمایت از صاحب اثر آن را از فروشگاه ها خریداری کنید

رمز:www.takedownload.ir

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

دانلود قسمت سوم

دانلود قسمت چهارم

دانلود قسمت پنجم

1395/03/23 2 نظر انیمیشن
نظر خود را بنویسید
نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود

نوشته شده توسط Kaylee در 19 تیر 1395 ارسال پاسخ

There’s a terrific amount of knogwedle in this article!

نوشته شده توسط محمدمهدی در 12 شهریور 1396 ارسال پاسخ

سلام سایتتون عالیه و درجه یک
لطفا سریع تر قسمت های دیگرو قرار بدین

IP Blocking Protection is enabled by IP Address Blocker from LionScripts.com.
برای ورود به کانال تلگرام تک دانلود کلیک کنید