ورود

ثبت نام

ورود

ثبت نام

خانه انیمیشن دانلود تیزر تصویری برنامه عروسکی شکرستان از شبکه نسیم(بزودی در تک دانلود)

دانلود تیزر تصویری برنامه عروسکی شکرستان از شبکه نسیم(بزودی در تک دانلود)

شکرستان پنج شنبه و جمعه‌ها و اعیاد بزرگ مذهبی دینی و ملی ساعت 21 از شبکه نسیم بروی آنتن میرود. مجموعه عروسکی «شکرستان» به کارگردانی فؤاد صفاریان‌پور و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی به همت موسسه صبا تولید شده است.

در این مجموعه عروسکی عروسک‌گردان و صداپیشه‌های مطرح تلویزیونی و سینمایی چون آزاده مویدی فرد (اسکندر، فریدون، شمسی)، محمد لقمانیان (وزیر، خواجه الماس)، امیر سلطان احمدی (بهلول، کیا)، بهادر مالکی (پادشاه، جاج زاده)، هنگامه مفید (ننه قمر)، نازنین بیاتی (رویا،‌پیش‌گو)، شیما بخشنده (نوزاد)، حسام محمودی (صفدر)، وحید نفر (مصادره، پیرپلاسی)، مهدی شاه پیری (لولویی، آقای ناگوار)، احسان کرمی (راوی) حضور دارند.

هم اکنون تیزر شاد، دیدنی و بسیار زیبای این برنامه را میتوانید به رایگان از وبسایت تک دنلود، دانلود کنید… همچنین بزودی قسمت های این مجموعه را میتوانید از تک دانلود دریافت کنید

راهنما: اگر در سرور آپلود بوی نمیدانید چطوری دانلود کنید از فایل تصویری آموزشی که در قسمت آموزش دانلود مطلب هست استفاده کنید،اگر در دانلود از سرور آپلود بوی با صفحه ای مواجه شدید که(این فایل حذف شده است) سری در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید تا لینک اصلاح شود (چرا دانلود از سرور آپلود بوی؟ مزیای دانلود از سرور آپلود بوی این هست که سرعت دانلود شما بسیاز زیاد می شود! و تنها معایب اگر تا30 روز دانلود نشود لینک حذف شود)

نظر خود را بنویسید
نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود

نوشته شده توسط امیر در 19 شهریور 1396 ارسال پاسخ

لطفا لینک این ابرنامه را قرار دهید و یک بخش نرم افزار کامپیوتری قرار بدهید و پک های بازی سازی و برنامه نویسی و ویرایش فیلم و میکس صدا و ضبط صدا روی فیلم و سانسور کردن فیلم و نرم افزار هایی برای دوبله کردن بازی های کامپیوتری نیز قرار دهید و بازی کامپیوتری نیز با دوبله فارسی و اختصاصی نیز قرار دهید و نرم افزار های کاربردی و بسیار مهم مثل فتوشاپ و محصولات Adobe را نیز قرار دهید و پک انیمیشن سازی همراه با ریگ و کاراکتر و پلاگین و آموزش نصب و انیمیشن های جدیدرا زودتر با دوبله فارسی قرار دهید

admin پاسخ در تاريخ شهریور 20ام, 1396 15:09:

سلام کاربر گرامی، فعلا چنین امکانی نمیشه!

نوشته شده توسط امیر در 19 شهریور 1396 ارسال پاسخ

و نرم افزار هایی برای ساخت کلیپ و تیزر و تیتراژ و تدوین و زدن لوگو حرفه ای و سه بعدی و متحرک روی فیلم

IP Blocking Protection is enabled by IP Address Blocker from LionScripts.com.
برای ورود به کانال تلگرام تک دانلود کلیک کنید